woensdag 30 juni 2010

Bamboe en bouti

De 2 brocantewinkels in Chania hebben vaak een mooi aanbod, maar hun prijzen zijn gewoon veel te duur. Wat je in Nederland of België voor enkele euro's op de kop tikt, kost hier meestal het tienvoudige (jawel!). Bij het tweedehandwinkeltje "To Pazari" had ik meer geluk. Het bamboe handdoekrekje kostte amper vier euro. De grapjes van voorbijgangers toen ik het ding naar het andere eind van de stad droeg, nam ik er graag bij!




Het Kretenzisch dekentje en de Franse bouti heb ik - dankzij m'n nieuwe aanwinst -
 altijd bij de hand voor frisse nachten.

Met vriendelijke groet,
@nne

23 opmerkingen:

  1. Wauww wat een mooi rek !!! goede vondst !!

    Fijne zonnige dag ! groetjes Ria...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hier is het ook niet meer zo goedkoop hoor, en zeker niet in winkels, en kringloopwinkels weten ook voortaan hun prijzen, mijn mening is dat je via internet Marktplaats bijv. nog wel leuke dingen voor weinig kunt kopen en soms op een rommelmarkt...
    maar jij bent gelukkig geslaagd...het ziet er super leuk uit!!!

    ps. zie jij ook dat je tekst overal doorheen "loopt"?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tank you Anne for your lovely comment! Your blog is so so beautiful!!!!
    Have a nice day.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Anne,
    Wat jammer dat dat brocantewinkeltje zo duur is, het is juist zo leuk om voor een prikkie iets te kunnen vinden op een markt of in een winkeltje.

    Maar je hebt een mooie vondst gedaan, het rekje is super!

    Ik heb me ook gelijk maar aangemeld als volger op jouw blog, hoef ik niks meer te missen. Mooie foto's staan er op! wij zijn een paar keer naar kreta geweest en ik vind het prachtig, wat een heerlijk eiland!

    groetjes en een fijne avond nog,
    yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anne,
    Wat heb je een prachtig wasrekje gekocht!!! Helemaal super is het!
    Jammer dat de brocante spulletjes daar duur zijn, maar voor het mooie wasrekje heb je een heel leuk prijsje betaald.
    Fijne avond.
    Groetjes van Geartsje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een super wasrekje,jammer dat de prijzen zo omhoog zijn gegaan, de kringloopwinkels weten tegenwoordig ook hun prijzen wel te vragen en,verschillende secondhands winkeltjes bij ons in de buurt,niet meer leuk,op ijhallenmarkt (amsterdam) willen we nog weleens leuke dingen scoren voor een leuke prijs maar,je bent goed geslaagd en de druif staat er leuk bij op de foto.

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Anne
    leuk rekje hoor, dat vind je hier toch niet
    voor vier euro, het is al zeer oud zo te zien
    het is hier wel erg warm dus dat lijkt wel
    een beetje op Griekenland.
    Nog bedankt voor je berichtje
    groetjes uit Zeeuws Vlaanderen

    Manja
    Brocante de Knotwilg

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi bamboe rekje, Anne !
    Fijn dat je dit toch goedkoper op de kop kon tikken. Staat mooi met de dekentjes erop !
    Voor het weekend voorspellen ze hier 34°.
    Groetjes,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie vondsten Anne. Handig rekje en een heerlijk duffeltje. Hier kunnen de nachten ook koud zijn. Je begint onder een laken en vroeg in de morgen heb je wel weer een dekentje nodig, want dan komt de ochtenddauw door het open raam. Dag, Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat super mooi Anne! En inderdaad wat kunnen jou die reacties schelen bij het vinden van zoiets mooi's :)
    Biz
    Michaja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. even een reactie op jou berichtje op m'n blog
    waarschijnlijk hebben jullie geen Ikea?
    maar die romantische gordijnen die ik voor het slaapkamerraam heb hangen, komen gewoon van de Ikea...en nog een koopje ook!
    ze hebben verschillende bloemmotieven en verpakt per 2 stuks (1m breed x 3m lang) voor 10euro...
    je kunt ze ook als tafelkleed gebruiken...zag ik op iemand anders blog...
    het spijlenbed word moeilijker te vinden maar soms zie je nog wel een soortgelijke..
    Lieve Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Thanks for your lovely comments on my blog!
    I be so happy!
    Such so lovely pictures!
    Have a nice sunny evening!
    Kathrine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Anne,

    Bedankt voor je lieve berichtje. Wat een geweldig leuke tip met de sauskommen voor de winter! Wat een "geluk" voor jou dat de JDL niet op Kreta te koop is, haha. Nee hoor, grapje, ik denk dat je in de winter je schade weer in kan halen...(ik denk dat je alleen in de zomer op Kreta zit?).

    Tot een volgend berichtje.
    Lieve groetjes van Susan.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk rekje zeg. Ik weet me te herinneren dat mijn moeder of oma zoiets van hout had. Leuk hoor en dat zo goedkoop.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Anne, heb je blog ontdekt gezellig hoor. Ga je graag volgen.

    Fijne avond nog, tis nu fijn om buiten te zijn, hé.

    Groet Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Tres tres belle. Is het in Griekenland ook van dat heerlijke hete zomer weer, vast wel, is natuurlijk nog iets warmer zelfs. Morgen ga ik hier weer op zoek naar een grote grote boom.... Een gezellige avond nog, @nne. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Anne,

    dat is dus goed zoeken op de juiste plaatsen. Het rekje is een gouden vondst,

    groetjes Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. I enjoy looking at your Blog. Please could you put a translator button on it so I can understand the words better? Many thanks.
    Blessings, Star

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hello Anne! i like your bouti and all your pictures!the E-mag de déco is really,very,very nice and interesting, thank you. Have a nice Sunday. Catherine

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Anne,

    wat een mooi spullen heb je da gekocht heel erg leuk.

    groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ik hoop dat het leuke reacties waren die je onderweg kreeg ! 't Is toch een schattig dingetje, maar niet iedereen weet dat te waarderen he. Jammer dat het bij jou allemaal zo duur is, mocht je naar iets op zoek zijn..geef maar een gil dan kijk ik hier met je mee hoor.

    liefs Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Schitterende fondst , kan begrijpen dat je er blij mee bent Anne !
    Lieve groet ♥RINI♥

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Helemaal te gek zo`n rekje,wil ik ook nog graag,maar oww ik heb zo`n waslijst haha met alles wat ik nog wel,heerlijk zo`n dekentje voor als het afkoelt,ik en Bart keken pas buiten een dvd op de laptop en hadden ook een dekentje over ons heen,lieve groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie. Tot gauw, @nne

Merci pour votre petit mot. A bientôt, @nne