donderdag 15 juli 2010

Nieuwe lens en tijgers/panters in de tuin

Na veel "vijven en zessen" (een heerlijke Vlaamse uitdrukking!)  heb ik eindelijk een nieuwe lens gekocht! Vooraleer ik een (belangrijke) aankoop doe, is het toch altijd wikken en wegen. Zeker nu, dat het toerisme zich echt in een "état lamentable" bevindt, en er weinig werk is! Enfin, toch geld uitgegeven, maar meteen verkocht! De poesjes van ...

 "madame Babouche"


zijn behoorlijk wild en niet te aaien, maar kunnen eindelijk op de foto!




De overige twee - een knalrood kattinetje en een tijgertje - zijn op stap.

Lieve groet,
@nne

13 opmerkingen:

  1. oooh lucky you!!!
    mooie foto's!!!

    kom maar eens bij mij op visite...ik heb ook iets moois voor de lens gekregen...hihi

    http://remysfirstyear.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja prachtig die koppies en tekeningen van de vachtjes. Op korfoe liepen ze toen ook overal rond vooral 's avonds, kon ze niet aaien alleen maar bekijken wat ook heel leuk is!

    Liefs,
    Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat een mooie foto's heb je gemaakt. Ik wil ook nog graag een lens erbij, maar stel dat ook steeds uit.

    groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, hoe schattig !
    Je hebt ze mooi op de foto gekregen, Anne, prachtig om te zien !
    Spijtig dat je ze niet kan aaien.
    Groetjes,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou dat is zeker geen weggegooid geld geweest... wat een mooie foto's zijn het geworden!
    Leuk wanneer de foto's zo mooi lukken hé?
    Zelf heb ik een tijdje geleden een nieuwe camera gekocht, maar daar kan geen nieuwe lens op en daar heb ik nu eigenlijk spijt van... ik had ook liever een camera waar ik andere lenzen op kan doen. Nou ja, weer iets om te wensen en van te dromen dus! ;-)
    groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Qu'ils sont beaux ces chats.

    Lorsque j'ai voyagé en Grèce, j'ai été surprise par le nombre de chats qui déambulent dans les villes et les villages.

    Ils sont très différents des chats que l'on croise en France, ils sont très fins et leur petite tête est plus triangulaire.

    Enfin, moi, c'est comme cela que je les vois.

    Bonne soirée @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schatjes alle 4 !!! liefs Ria....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ah wat een mooierds, vooral de tweede is aandoenlijk.
    Veel plezier met je nieuwe lens!
    Groetjes
    Dani

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige katten, mooie foto's. Weet uit het ervaring dat niet makkelijk is om katten op de foto te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt je nieuwe lens al goed ontdekt, @nne, de foto's zijn perfect!
    Een gezellig, zomers weekend. x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige foto's Anne van prachtige katten. En voor Griekse begrippen gezonde katten. Zie alleen maar van die scharminkeltjes voor me.
    Wat voor lens heb je gekocht by the way?
    Fijne warme dag
    Liefs
    Michaja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige foto's heb je gemaakt!
    Wat voor nieuwe lens heb je gekocht?

    groetjes, Haikey

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie. Tot gauw, @nne

Merci pour votre petit mot. A bientôt, @nne