zondag 19 december 2010

Witte wereld

Sneeuw en nog meer sneeuw! Gisteren was het de zeventiende sneeuwdag van dit seizoen, en ook deze nacht viel er nog een flink pak. Volgens de kranten een absoluut record. Het vorige (Belgische) sneeuwrecord dateert van 1945 met 16 sneeuwdagen in november en december! De supergladde stoepen en pleinen dragen niet meteen bij tot de sneeuwpret, maar de tuin in witte mantel blijft fascineren ...




en ... "une belle surprise" ... 175 volg(st)ers!


ik wens alle regelmatige én nieuwe lezers/en lezeressen
een mooie zondag

met vriendelijke groet,
@nne

P.S. 175 volg(st)ers, dàt moet gevierd worden. Binnenkort meer over mijn give-away!

28 opmerkingen:

  1. Elles sont vraiment belles tes photos de neige sur les branches des saules tortueux (ou des noisetiers ?) je t'envoie un bisou bien chaud !
    A bientôt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hè? Ik geniet.
    Fijne zondag!
    Groetjes, Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anne...hier is ook een dik pak gevallen vannacht......we blijven binnen vandaag....wel mooi...maar och wat heb ik er een hekel aan.......als ik erdoor moet......hahahahh!!...geniet van de dagen voor kerst.......liefs van mij...xxx.....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Herzlicher Wintergruß!

    Ich hoffe der Schnee bleibt noch bis Weihnachten!

    Salut!
    *Tasiaa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ooh heerlijk hé
    Dit is genieten! maar vandaag zo veel sneeuw hier dat we lekker thuis blijven!
    heerlijke zondag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is duidelijk dat het elders veel meer gesneeuwd heeft dan hier bij ons maar... het is momenteel, op dit eigenste ogenblik, nu dus, volop aan het sneeuwen. De kids die eigenlijk moeten studeren zijn buiten in de sneeuw zich aan het amuseren. Ik laat ze maar even...
    Mooie foto's!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, hier ook zoveel sneeuw.
    Geniet er van, en voorzichtig als je de weg op moet.

    fijne dagen, lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een sneeuw hè...hier is het ook een prachtig gezicht!

    Nog een fijne zondag! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is prachtig he met al die sneeuw! Genieten!
    groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat mooi he, al die 'witte' plaatjes, geniet er van enne....gefeliciteerd, lieve groet Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige winterfoto's, Anne !
    En Proficiat met je 175 volgers !
    Fijne week,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. op een zondag dat je niet moet reizen kan je ten volle genieten van al dat witte moois!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Anne,

    Ja, achter glas dan is het allemaal supermooi!!

    Zolang je er maar niet door hoeft. Voor een leuke wandeling of met kinderen in de sneeuw,dan valt het ook nog goed te doen.Maar als je naar je werk moet ofzo.........

    Als we een witte Kerst krijgen is dit het allemaal wel waard,niet??

    Fijne week, groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik blijf het mooi vinden, die sneeuw, ook al moet ik er gewoon dagelijks door.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie sneeuwfoto's heb je gemaakt Anne!
    Wij zijn op tijd Belgie doorgereden en hebben gelukkig de sneeuwbuien van de afgelopen dagen niet mee gemaakt.
    Bisous Michaja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een sneeuw! En ik blijf ervan genieten. Ik hoor wel op het nieuws dat er inderdaad in België zoveel is gevallen. Een puinhoop op de weg, maar zolang je daar niet hoeft te zijn is het alleen maar genieten.
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ja, wat is het mooi, hè? Ook hier is het een plaatje! Ik heb zelfs op wintersport nooit zoveel sneeuw bij elkaar gezien.
    Maar práchtig!
    Geniet ervan!
    Liefs,
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zo jammer maar in dat kleine stukje Nederland waar amper sneeuw valt woon ik toevallig. Nu kan ik mooi genieten van alle prachtige beelden die ik bij jou en andere blogs tegen kom. Het blijft schittterend om te zien.

    Heerlijke week @nne,
    liefs Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Anne,
    Wat een verassend lief berichtje in mijn post!
    Ik kom jou ook heel fijne dagen toewensen,en ga je vanaf nu ook volgen in dit blog, (ziet er allemaal heel smaakvol uit) En zeker ook mijn smaak.

    lieve groet,
    Loesje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. We haven't snow anymore now...just rain!
    Wish you a wonderful and happy Christmas time!
    Vale

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Very nice pictures. We will have more snow today!
    MERRY CHRISTMAS Anne!
    Catherine

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Lieve Anne,

    Wat een mooie winterse plaatjes. Ook in Rotterdam is het helemaal wit. Echt een winter wonderland. Ik wens jou hele fijne kerstdgen met je familie!

    Lieve groet, Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo @nne.
    Bedankt voor je berichtje
    Ja je hebt veel volgers, leuk is dat
    Het is een hele klus om iedereen een
    berichtje te sturen en alles te lezen,
    dat red ik niet, dat is wel jammer
    want iedereen maakt er iets bijzonders van
    om zijn Blog,
    Ik wens je alvast hele fijne dagen toe
    warme groetjes Manja
    Brocante de Knotwilg

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Douce fin d'année à toi, chère @nne !
    Rendez-vous en 2011 pour de nouveaux charmants billets.

    Bises enneigées du Nord de la France !
    V.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hello Anne!
    Whish you a nice christmas!
    Have a nice day!
    Kathrine

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Thank you for visiting in my blog! Your blog looks like very cute! I will be visit here again and again. Merry Christmas!!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Bonsoir ma chére Anne, Je vous souhaite et toute votre famille Joyeux Noël!!!
    Je vous souhaite joli temps de Noël:)
    Trés magnifique photos!!!
    Bisous du coeur
    Fleurette

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie. Tot gauw, @nne

Merci pour votre petit mot. A bientôt, @nne