dinsdag 22 december 2009

Niks om aan te trekken?

Schitterend hoe een aantal bloggende dames (Madelief, Just Jeanette, ...) hun prachtige kerstoutfits al klaar hebben. Zélf was ik van plan om afgelopen zondag op zoek te gaan, maar de sneeuwgoden beslisten er anders over. Vrijdag kwam ik zwaar ten val en was het uit met de pret! Ik ben gewoon blijven doorwerken (ik werk als eindejaarshulp in een grote kousenspeciaalzaak in Antwerpen), maar passen met een stramme elleboog, zere rug en dito bips zit er voorlopig niet in. Enfin we zien wel. Ondertussen geniet ik van een modereportage die in het damesblad "Der Silberspiegel" van 1938 verscheen.

 

6 opmerkingen:

  1. Hoi Anne,

    Wat naar dat je zo lelijk bent terechtgekomen! Ik hoop dat je niet te lang beurs bijft. Is zo vervelend. Ik begrijp dat het geen pretje is om zoals je je nu voelt kleding te passen. De tekeningen die je laat zien uit De Spiegel zijn echter ook heel mooi! Ik wens je een fijne dag!

    Lieve groet, Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  2. och wat vreselijk voor je!
    Ik hoop dat je snel weer op de been bent...
    zo'n jurk als op de tekeningen zou helemaal toppie zijn...maar in mijn maat staat die vast voor geen meter!
    dus ik hou het gewoon bij een mooie zwarte jurk!
    hele fijne en gezellige dagen gewenst en gauw weer opknappen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou moe dat is pech zeg......
    Rusten nu maar hoor, verplicht!!! Enne hopelijk voor de kerst weer op de been in een goddelijke jurk......
    Beterschap en fijne dagen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Och wat naar voor je,dat je zo bent gevallen,ehmm ik heb helemaal geen speciale out-fit voor de kerst,wat mooi die kleding in het blad en dat het tekeningen zijn,geweldig,fijne dagen,groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een pech zo`n val en wat kan je daar last van hebben hè, ik hoop dat je snel weer te been bent hoor. En werk jij in die grote beenmode zaak? ik ben in antwerpen nl in zo`n hele grote geweest. die zit in zo`n bij centrum niet in de hoofdstraat. Ik wens je hele fijne dagen, doe rustig aan en hopen dat je toch nog iets leuks uit je kast kan toveren!

    groetjes, jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve dames, doorwerken was de boodschap... blijkbaar nog steeds de beste remedie. Het gaat al een stuk beter hoor. Ik heb wel gekozen voor een kerstoutfit met lange mouwen, want een pikzwarte elleboog staat niet echt feestelijk. Ik wens jullie allen een heel fijne kerst, creatieve vrije dagen (de creativiteit zal bij jullie zeker niet ontbreken!!). Liefs, @nne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie. Tot gauw, @nne

Merci pour votre petit mot. A bientôt, @nne